Veelgestelde vragen

Hey Smiley face, hulp nodig? Vind snel en gemakkelijk een antwoord op jouw vraag. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

Producten

Mijn gewenste maat is uitverkocht, komt deze nog terug op voorraad?

Wat jammer dat het item is uitverkocht! Wij doen altijd onze uiterste best om uitverkochte producten en maten zo snel mogelijk weer aan te vullen. Dit is helaas niet altijd mogelijk. Wanneer een item weer terug in stock is laten wij dit altijd weten via ons socials of via de nieuwsbrief.

Ik heb een vraag over hoe een specifiek item valt.

Wanneer een item anders valt dan gebruikelijk, dan melden wij dit bij het artikel op de site. Je vindt hier de pasvorm, afmetingen en extra informatie terug. Specifieke informatie nodig? Stuur ons een mail via webshop@olivia-kate.nl

Hoelang is de Smilin giftcard geldig?

Er zit geen limiet datum op de Smilin gift card.

Bestellen

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat kan ik doen?

Het kan dat de bevestigings e-mail in de spam-box terecht is gekomen, ons advies is dan ook om deze altijd eerst te checken! Is het bedrag wel afgeschreven en staat er geen mail in de spam? Stuur een e-mail met printscreen van je betaling naar info@smilin.nl dan zoeken wij dit graag samen met je uit.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling, deze nog annuleren of wijzigen?

Na het plaatsen van je bestelling gaat er automatisch een process van start waarin jouw pakket zo snel mogelijk wordt klaargemaakt voor verzending. Aangezien jouw pakketje dan al te ver in het verzendproces zit, is het niet mogelijk om deze achteraf nog te wijzigen of annuleren. 

Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Of gelijk even contact op te nemen met onze klantenservice.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Je hebt geen account nodig om een bestelling bij ons te plaatsen. Wel heb je met een account overzicht in je bestelgeschiedenis en worden je gegevens onthouden.

Worden de items in mijn winkelwagen gereserveerd?

Items die in je winkelwagen staan worden niet gereserveerd. Het kan dus helaas voor komen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze al eerder heeft besteld. 

Verzending

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track & trace code van jouw bestelling. Zodra je bestelling is meegegaan met de postbezorger kun je hem volgen. 

Ik ben niet thuis wanneer het pakketje bezorgd wordt, wat nu?

Dit is geen probleem! De bezorger doet een briefje in je brievenbus en laat hierop weten wat de te nemen stappen zijn. 

Wat zijn de verzendkosten?

We bieden GRATIS verzending aan voor bestellingen binnen Nederland en voor bestellingen naar België rekenen wij een tarief van €3.99

Betalen

Wat zijn de verschillende betaalmethode?

Je kunt bij ons betalen met:
iDEAL
Creditcard (Mastercard, Visa, American Express)
PayPal
Apple Pay
Google Pay
Shop Pay

Is mijn betaling gelukt?

Soms kan het gebeuren dat de betaling mislukt en je toch van ons een bevestigingsmail krijgt. Ons systeem zal daarop automatisch jouw order annuleren. Mocht je toch nog twijfelen, kun je ons altijd mailen op info@smilin.nl

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken op een bestelling?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Per order kun je één kortingscode gebruiken.

Ik ben vergeten de kortingscode te gebruiken, kan dit achteraf nog verrekend worden?

Nee, dit kan helaas niet. De kortingscode kan bij een volgende bestelling alsnog gebruikt worden, mits deze nog geldig is.

Retourneren

Wanneer kan ik het geld van mijn retour terug verwachten?

Je kunt jouw geld binnen 14 dagen nadat wij de retour hebben ontvangen terugverwachten. We raden je aan om de retour met een track & trace te versturen zodat wij altijd kunnen nagaan wanneer het pakketje bij ons is geleverd.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Jammer dat het item niet helemaal is wat je in gedachten had! Je kunt bij ons binnen 14 dagen na ontvangst jouw bestelling (gedeeltelijk) retour sturen. Smilin biedt een volledige terugbetaling wanneer het product wordt geretourneerd in de originele, ongebruikte staat. Deze terugbetaling zal minus de werkelijke verzendkosten zijn die zijn gemaakt voor zowel het verzenden als het retourneren. De klant moet eventuele verzendkosten betalen om het product te retourneren. Als je een van onze producten wilt retourneren, stuur dan een e-mail naar info@smilin.nl

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren, na het verwerken van je retour storten we het geld direct aan je terug.
-Slips, badkleding en panty's mogen niet retour gestuurd worden (om hygiënische redenen). 
- De artikelen mogen niet gedragen of gebruikt zijn. 
- Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour.
-De artikelen moeten in originele staat en/of verpakking inclusief etiket geretourneerd worden. 

Wat is jullie retouradres?

Smilin
Beatlesstraat 53
6663 GS Lent
Nederland

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Je ontvangt een e-mail zodra jouw retour ontvangen is in het magazijn. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen kan het 14 dagen duren voordat deze verwerkt is. Heb je na 14 dagen na de verzending van jouw retour nog geen bericht van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van jouw ordernummer.

Wat is de retourtermijn?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen.